۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۳

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:

مولدسازی، اکسیر کارآمدی و اثرگذاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است

مولدسازی، اکسیر کارآمدی و اثرگذاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: مولدسازی، اکسیر چابکی، کارآمدی و اثرگذاری این سازمان است که به معنی حکمرانی مطلوب با هدف بهره‌وری بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و نمایندگان مربیان و همکاران سراسر کشور با هدف «تقویت و توسعه نهضت مهارت آموزی» برگزار شد.

غلامحسین محمدی، سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مربیان این سازمان را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نام برد و گفت: بزرگترین ابزار سازمان‌های اجتماعی، سرمایه‌های انسانی آن هستند که مأموریت‌های کلیدی آنان با مشارکت و ائتلاف کارکنان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مشارکت و ائتلاف سازی یکی از ابزارهای مهم و راهبردی تحول در سازمان‌ها است و آنچه مقوله تحول را حیات می‌بخشد و بقای سازمان را نیز تضمین می‌کند، منابع انسانی و تحول منابع انسانی برای موفقیت حیاتی است.

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان این که مولدسازی اکسیر چابکی، کارآمدی و اثرگذاری این سازمان است، تاکید کرد: مولدسازی مراکز آموزشی مولدسازی به معنی فروش و واگذاری اموال نیست بلکه به معنای حکمرانی مطلوب بر دارایی‌های سازمان با هدف بهره‌وری بیشتر مراکز است.

تبدیل ۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به پارک‌های علم و فناوری

محمدی از تبدیل ۵ مرکز آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به پارک علم و فناوری در راستای ایجاد مکانی برای تبدیل ایده‌ها به نوآوری‌های و تبدیل فناوری‌ها به کسب و کارهای درآمدزا و سودآور خبر داد و گفت: با انجام این رویکرد ارائه آموزش‌های مهارتی توسط مربیان تقاضامحور خواهد شد.

به عقیده وی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باید سیر تحول خودش را بررسی و تنظیم‌گری در درون و بیرون سازمان داشته باشد و در این مسیر هم لازم است مربیان و صاحب‌نظران و منابع انسانی به ذی‌نفعان تبدیل شوند.

بر اساس این گزارش، در این نشست چالش‌های آموزشی، مالی، ارتقا و منزلت فرهنگ سازمانی، سنجش و ارزشیابی، فناوری‌های نوین، رتبه بندی مربیان و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6262423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha